wellnessélet

wellnessélet

Megerősítések gyengéd, és örömteli szüléshez

2019. április 21. - Wellnessélet

4ce4df214e98f1980f777e305e1937ad.jpg

 

Kövessetek az Instagramon is: https://www.instagram.com/wellness_holimoli/?hl=en

 

A várandósságom alatt nagyon sokat relaxálok és meditálok illetve Hypnobirting tanfolyamon vettünk részt a párommal. Sok energiát fektettem bele, hogy felkészüljek erre az élményre.

Más témában is életre szóló befektetésnek tartom, meditációt, relaxációt és vizualizációt tanulni és nap mint gyakorolni.

Több mindent meghallgattam várandós és szülés relaxációkból, így találtam rá az alábbira, ami igazán megtetszett. Nekem angolul kellemesebb a szöveg, lehet nem is tökéletes a fordításom, de szerettem volna azoknak is eljuttatni akik angolul nem értenék.

Youtubon angolul elérhető csak. Nekem az óceán hullámokkal csodaszép, azt amúgy is nagyon szeretem hallgani.

https://www.youtube.com/watch?v=3V5KpuH7NvA

 

Megerősítések gyengéd, és örömteli szüléshez

 

A szeretett új élettel áldott meg

Hű és szerető kapcsolatot ápolok a babámmal

Gyengéd szülés élményre készülök

A szülésem biztonságos és könnyű

A szeretet angyalai vesznek körbe

Magabiztos vagyok, biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van

A testem erőteljes

Örömteli vagyok

Örülök, hogy anya vagyok

Mindig van érzelmi támaszom

Jól fel vagyok készülve a gyermekem születésére

A szülésem biztonságos és könnyű

Az öröm angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A lelkem erős

A környezetem támogat a szülésben, harmóniában dolgoznak együtt velem

Minden segítség, amire szükségem van rendelkezésemre áll

A születés a megfelelő időben, a megfelelő helyen történik

A szülésem biztonságos és könnyű

A harmónia angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A tudatom erős

Testgyakorlatokkal és nyújtással készítem a testem a könnyű szülésre

Olyan ételekkel örvendeztetem az egészségem, amik könnyű szülésre készítik fel a testem

A babám és én életerősek vagyunk

Erősek és egészségesek vagyunk

A szülésem biztonságos és könnyű

Az egészség angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A testem erős

A légzésemre koncenrálok

A légzésem mindig megfelelő

Mindig bőségesen van oxigénünk

Életerősek vagyunk

A szülésem biztonságban és könnyen halad

Az életerő angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A lelkem erővel teli

A relaxációra fókuszálok

Átadom magam egy gyors és könnyű szülés érdekében

A szülőcsatornám könnyedén megnyílik

A gátizmok tökéletesen lazák

A szülésem biztonságos és könnyű

Az erő angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A tudatom erős

Nyugodt vagyok

Béke tölt el

Azonnal mélyen tudok relaxálni

Az egész szülés alatt teljesen relaxált állapotban maradok

A szülésem biztonságos és könnyű

A béke angyalai vesznek köre

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A testem erős

A hormonrendszerem nagyon egészségesen működik

A testem bőségesen termel endorfint

Jól érzem magam

Lágyan adok életet

A szülésem biztonságos és könnyű

A magabiztosság angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A tudatom erős

Az izületeim szuper rugalmasak

A medencefenék izmaik könnyen lazulnak

A nyomásom könnyű

A nyomásom természetes

A szülésem biztonságos és könnyű

A türelem angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A testem erős

Kinyitom a szívem és énekelek

Dúdolok és dalolok a babámnak

Szabadon énekelek a szülés alatt

Üdvözlöm a babám a dalommal

A szülésem biztonságban és könnyen halad

Az öröm angyalai vesznek körbe

Biztonságban vagyok, a babám is biztonságban van, magabiztos vagyok

A lelkem erős

Teljesen gondtalanul hozom a világra a babám

A babám születése egy gyönyörű ünnep

Örömmel válok anyává

Üdvözlöm a babám

Megköszönöm, hogy csodálatos, könnyű születést

Megköszönöm, hogy körbe vagyok véve anyai szeretettel

Megköszönöm, hogy a babám biztonságban van

Megköszönöm, hogy biztonságban vagyok

Megköszönöm a szülés szép élményét

Megköszönöm a gyönyörű babám

Megköszönöm, hogy csodálatos anyává váltam.



Forrás:

Surfing for Birthing

Inspirational Childbirth Preparation 1998

Shawndeya

 

Fotó: https://www.pinterest.de/pin/289215607317669222/

 

 




















A bejegyzés trackback címe:

https://wellnesselet.blog.hu/api/trackback/id/tr6514778366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása